onsdag, maj 01, 2013

Kalsong

Efter senaste inlägget så stannade jag hemma från jobbet i några dagar, samt att jag därefter hade en 3dagarsledighet. Foten repade bra, om än jag började om att halta nu på eftermiddagen när jag gått.mycket.
Igår eftermiddag var jag tillbaka på jobbet efter en veckas frånvaro, och mycket hade hänt. Kände mig smått förvirrad men kvällen blev iaf relativt lugn.
Elliott och Anton spenderade valborgsfirandet i Nyliden, så jag fick sova i ett tomt hus i natt. Gick väl sådär...

Efter jobbet idag gjorde jag en runda på Solbacken. Införskaffade Elliotts första kalsonger, 11 par, samt 4 par byxor.
När jag kom hem hade han just bajsat, så jag introducerade kallingarna direkt.
Killen blev stormförtjust, kanske framförallt eftersom snoppen är så lätt att känna på genom tyget ;)

Till middag blir det grillat eftersom jag till skillnad mot nästan alla andra, Inte åt grillat igår :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Pia sa...

Lillkillen håller på att bli storkillen.

Måste vara skönt att slippa springa runt med en blöja hela tiden :)