tisdag, april 23, 2013

Ramlat

Efter jobb och dagis åkte jag och Elliott till Skelleftehamn och fikade hos Fredrik och tjejerna.
Elliott fick bl a leka Älgott :)

Hemma hade Anton styrt upp tacos,  och efter det tänkte jag överraska Elliott med en tripp till badhuset.
Han blev såklart överlycklig, men på väg ner för trappen med väskan trampade jag fel.
Klarade mig utan att skada rygg eller mage, men landade istället illa på höger fot.

Så nu plaskar Elliott istället runt i badkaret, och jag känner mig mindre duglig till att gå, lyfta och bära.
Är det inte bättre imorgonbitti så får nog Anton lämna tidigare på dagis och jag hoppa över arbetsplatsträffen på eftermiddagen.

Förhoppningsvis är det bara en rejäl stukning, med tanke på att jag efter ett par alvedon och vila nu iallafall kan stötta lätt på foten samt att smärtan aldrig var outhärdlig.

Tack och lov att bak och buk klarade sig :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Mamma sa...

oj, det där kunde ha slutat illa. Tack och lov att det gick bra!
Så söt han är som älg. :)

Pia sa...

Men jösses! Vilken himla tur att det gick bra!!

Hoppas att smärtan går över snart och att det inte är något värre än en stukning.