tisdag, april 16, 2013

Vår

Efter att ha varit vakna 1,5 timme inatt, så sov vi ända till 8.
För att trötta ut sonen lite gick vi ut och bar lite bräder och skottade snö innan lunch. Han ville dock inte alls sova efter lunch ändå, så till slut plockade jag upp honom ur vagnen och packade ihop oss för en premiärtur på cykeln.
Ända till Anderstorp tog vi oss, 5 km, där vi hann med fika hos mamma och lite bus med hunden.

Hem gick lite tyngre i motvind, men fram kom vi, helt utan tårar.

Hemma grillades det, och medan andra dricker en öl till hockeyn ikväll, så har jag nattning av en son som för flera timmar sedan började säga att han ville sova. Bör ju gå fort, men jag känner min son.... :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Mamma sa...

Du var superduktig som cyklade hit och hem igen!
Är det dina solglasögon som ligger på pallen i min hall?