fredag, maj 17, 2013

Kanske t o m sommar...

Igår var en riktigt fin dag. Jag fick lov av stanna hemma från jobbet ons-tors pga rygg/fogar, och fick därmed även sovmorgon.
Hämtade hem Elliott efter lunch och tog det lugnt ute på gården.

"Skördarn!" hör jag plötsligt, och mycket riktigt dök det efter melliset upp en skördare som skulle fälla träd hos grannen. Vilken lycka för prinsen!

Idag har jag jobbat. Efter lunch tog vi med 7 av 10 boende till kiosken där vi köpte glass som åts upp i solen.
När jag slutat åkte jag in till stan för art shoppa en hel del åt Elliott och lite åt mig själv; bl a en bikiniöverdel för 300:-
När den nu var den enda som passade så hoppas jag också att den gör det graviditeten ut.

För övrigt så ser det ut som att jag nu endast har 10 arbetspass kvar, och sista arbetsdagen blir då 6e juni! :D

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Mamma sa...

Så skönt att du får sluta då!

Bikiniöverdelen var superfin! Såg den ju när du var hos söstra di. :)