söndag, oktober 21, 2012

Magis

Åkte på magsjuka, om ni nu ville veta. Tack och lov klarade sig grabbarna. Tror även att Hildas grabbar gjorde det; vi sågs nämligen i onsdags och bara jag och hon verkar ha drabbats.
Jag stannade hemma t o m lördag, och idag fick jag mig iväg på jobbet igen. Upp 5.30 efter 3-4timmars sömn, jobba 7-17.00 och så hem till en sen middag och trött son.

Undrar om det handlade om att han behövde mamma-tid, för nattningen, som igår tog 15 minuter, tog idag drygt 90. Inga tårar; bara spring i benen, skratt, bus, massa gos och lite gnäll. Jag la mig till slut bredvid honom, igen, och efter det tog det ändå lång tid innan han kunde låta sig sluta ögonen. Då hade han varit vaken i 8 timmar efter lunchvilan, så måtte han nu sova som en stock.

På tal om nåt annat så fick E igår premiäråka boben han ärvt av kusinerna. Lite frost dög bara fint :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Pia sa...

Hahaha. Så roligt att den kommer till användning. Bättre det än att den hamnat på soptippen. Nu hoppas jag bara att han får lite snö att åka på :)