onsdag, juli 29, 2009

Första veckan på jobbet har gått såååå bra. Faktiskt. Vi har det lugnt och gott och jag har fått ringa runt och ta tag i saker som verkligen behövdes. Idag ärveckans enda lediga dag och några timmar spenderades tidigare ute vid en sjö i Vallen, runt Jeffes familjs stuga.
Ikväll har vi dragit hem även Hilda och Tim för grillning och andra trevligheter. Medan de andra ser på videon från svensexan så sitter jag här och är nostalgisk.
Imorgon startar jag en andra "arbetsvecka" med att jobba kväll och jag gruvar mig inte det minsta.

För övrigt så har jag i helgen fått gåvor av mina arbetskamrater; en sååå fin bukett och ett presentkort till Aqua Spa. Och igår hade några kära vänner varit förbi och monterat upp deras bröllopspresent till oss; en hammock i trä! Sååå fin!

Nu får vi hoppas att sommaren stannar kvar ett tag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh! Så nu har ni också en hammock?!! Du... Ett tips. Ladda upp en talbok i mobilen och lägg dig i hammocken. Då vaggas man till söms som ett litet barn ;)

Kram Syster!

Anonym sa...

Det är så skönt att höra att du också hinner njuta lite av sommaren.

Så härligt med en hammock! Jag skulle också vilja ha en men jag tror inte att den får plats. ;)

/Kram mamma