torsdag, juli 23, 2009

Aktiv

Senaste veckan har vi faktiskt gjort saker. Blivit utbjudna på Tatung i present av Jens och Josse, varit hos Gustav och Johanna och grillat ett par dagar, sovit över i Nyliden, firat en vecka som gifta med att se Harry Potter på bio, varit på Vitbergsbadet med Lars och Jeffe som även sovit över en natt; grillat, badat och bastat ute i en stuga i Skelleftehamn tillsammans med Roland och Johanna och sedan spenderat ett drygt dygn i Ö-vik med Lars och Jeffe. Hotell, god mat, en hel del öl, Paradisbadet och lite shopping.
Idag kommer dessutom Idaför att stanna ett dygn; kan det bli ett bättre avslut på semestern??
För imorgon börjar jag om att jobba och det är med gruvsamhet jag förbereder mig för det värsta. För då kan det väl bara bli bra? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad ni verkar ha haft fullt upp! :)

Jag hade själv förberett mig på det värsta nu när jag började om att jobba i måndags men det gick faktiskt över förväntan :)

Kram syster!

Anonym sa...

Det är klart att det går bra!

Kram mamma