måndag, maj 19, 2008

trött

Oj så trögt det har gått att blogga på sistonde.
Jag har varit trött och arbetat en hel del. Nu i veckan blir det istället lugna gatan.
Känns skönt att ha tid över för sig själv och att emellanåt kunna krypa in i Antons famn.

Händelserna står på sparlåga och allt jag kan göra är att drömma om de kommande sommarmånaderna, bröllop, ett par semesterveckor och så resan till Cypern.
Känns som att jag har så mycket att göra men inte hinner något.
Mina lediga dagar sovs ofta bort; som idag.
Var sååå trött igår efter jobbet, såg film hos Aeqvist, gick hem för en tidig natts sömn men fastnade i slutspurten på en bok och la mig inte förrän 3.
Så visst kan jag sova bort dagen. Den är ju min :)

Ikväll blir det kräftor med lemon-dill dip och vitlöksbröd och kanske lite bakning. Vi får se.

Inga kommentarer: