måndag, maj 05, 2008

helg och fysik

Jobbade delad tur i lördags och direkt efter att ha slutat så följde jag Anton och Aeqvist till Tim och Hilda för att sedan fortsätta ner mot älven på jakt efter en grillring.
Blev en mysig men kylig kväll/natt med ett par öl och lite korv.

Dagen därpå, igår, blev det att fara till Boda Borg (Antons present av syskonen)
Har aldrig varit där tidigare och hade inga direkta förväntningar. Körde dock slut på mig själv ett par gånger och lider idag av träningsvärk i hela överkroppen. Det är det värt.
Hade jätteskoj om än jag inte direkt är den som tar mig för att göra saker; stod mycket vid sidan om så att vi i alla fall kunde klara några banor ;)
Efter det blev det pizza hos Antons storasyster Lina med familj och dagen avrundades hemma med mys framför filmduken.

Är ledig även idag och ska vid lunchtid möta upp en forskare från Umeå som ska ställa lite frågor angående självskadebeteenden och internetforums påverkan.

Har legat lågt i helgen med bakandet. Snart blir det trots allt att måsta visa sig i bikini var och varannan dag och mina extra kilon runt magen behövr inte ökas på ytterligare ;)

Inga kommentarer: