tisdag, november 20, 2007

Uppsala och julen

Uppsala var underbart; att få spendera så mycket tid med sin mest älskade vän är nog ändå få förunnat. Det var dessutom en liten utmaning i sig eftersom jag och Ida aldrig umgåtts så intensivt. Men trots förkylning hela veckan och en hel del slötimmar; så är det väl kanske också det ultimata beviset på en bra vänskap, att man står ut med varandra :P
Jag har verkligen världens mest fantastiska vän.

Kom igår eftermiddag hem till min älskade Anton. Tänk så gott en liten vecka hemifrån kan göra för kärleken :) På måndag åker dessutom han bort i 4 dagar till Umeå på förhandlarutbildning...

Har idag varit ledig men jobbar sedan åtminstonde ons-fre nu i veckan, sedan blir det kanske fest med ett par arbetskompisar på lördag. Känns spännande att återgå till arbetet efter att inte ha varit där på drygt 1,5 vecka.

Julen börjar dessutom att nalkas och jag tror att jag kommer att tacka nej till arbete och istället spendera en andra jul i Nyliden. Hade jag tänkt mig för skulle jag ha firat med min egen familj redan förra året när barnen var med, men eftersom Anton inte kommer att överge sin familj förrän den dagen vi får egna barn så fick det bli som det blev. Nästa år får han klara sig utan mig :P

Jul jul, bortglömda jul...

Inga kommentarer: