måndag, november 26, 2007

Anton borta och jag arbetssam

I lördags begav jag mig till Louise från jobbet dit det senare även dök upp 3 andra gamla vikarier. Hade en otroligt trevlig kväll med pizza och alkohol, men tyvärr även en huvudvärk som drog ner tempot mitt.

Igår blev det film och ett kort besök av svärföräldrarna; äntligen har bilen vinterdäck :)

Imorse lämnade Anton mig för att spendera några dagar i Umeå och jag känner mig redan rastlös.
Jobbade endast 8-12 idag, kom hem, fick prata med Ida och sov sedan ett par timmar innan älsklingen ringde; gud så tomt det kommer att kännas att sova i vår säng utan honom i 3 nätter!
Har iallafall sett Surf's Up och nu blir det troligtvis ytterligare en film innan jag lägger mig. Börjar dock inte jobba förrän 16 imorgon så jag kan vara upp hur länge jag vill och se film :P
Finns visserligen så mycket annat jag skulle kunna göra nu när jag är själv; städa, pyssla, sortera och rensa mm; men just att jag är ensam om att göra det drar ner stämningen lite.

Ser inte fram emot min arbetsvecka, men i o m att Anton är borta fram till torsdag eftermiddag så spelar det väl ändå ingen roll om jag bara jobbar och sover :P
Funderar seriöst på att sova på soffan på jobbet imorgon natt då jag slutar 21 och sedan ska vara tillbaka igen kl 7. Känns inte alls värt att gå hem för att sova i en tom säng. Meeeen... Vet inte om det skulle kännas så mycket bättre att sova på en liten soffa :P

Inga kommentarer: