fredag, juli 27, 2007

en hel del dopp

Varit både mycket och lite de senaste dagarna...

I onsdags var jag ledig så därför åkte vi på tisdag eftermiddag till Nyliden för att grilla. Senare på kvällen, efter 23 så skjutsade Anna oss till Gråberg för bastu och för mig ett dopp i älven.

Dagen därpå så blev det att glida i gummibåtar på älven. Vädret var inte helt med oss och jag frös ganska mycket, men mysigt var det.
Igår blev det Boviken efter jobbet, fint väder tills vi skulle börja fara och himlen öppnade sig.

Idag Vitbergsbadet för första och förmodligen enda gången i år. Stötte på bror Fredrik med familj samt att jag såg att Tobias var där och fotade för Norran. Annars såklart mest turister.

Ikväll jobbar jag... Troligtvis är Anton borta på fest och sover i Nyliden, men i helgen lär vi få umgås då jag är ledig fram till måndag. Nu måste jag nog göra mödan för lön :P

Inga kommentarer: