tisdag, juli 10, 2007

Efter min 6:e arbetsdag i rad så fikade jag med Carro på stan i fredags och blev på kvällen hämtad av Pia o Alex för att ha trevligt och sova över på Torpet.

Kolla bara in Alex här som dansade för fullt, och även Hampus som stod för sången... :D tyvärr riktigt dålig bild, men...



Finns för övrigt några fler filmer uppladdade privata, men dessa kan troligtvis bara ses av Ante på min youtube-sida :)...

På lördagen var det bråttom in till stan för att på sista dagen betala Greklands-biljetterna! Ser verkligen fram emot det hela. Visst kommer typ halva mitt sparkapital att ha gått åt när jag väl är hemma igen, men... När jag faktiskt har råd att åka iväg, så ska jag oxå få göra det :)

Har jobbat ett par dagar nu och ikväll blir det middag med Jens o Josse på Tatung. Black and White, mmmmm!

Annars så jobbar jag precis hela helgen som kommer, sammanlagt 6 dagar även den här veckan. Men jag klarar mig :)

Inga kommentarer: