tisdag, oktober 25, 2005

Ida

Träffade Ida på stan efter 15, middag på Mr Greek (Happy Hour-ät 2 bet. för 1 gäller tydligen inte när den ena är vegetarian och det inte finns någon sådan mat på Happy Hour-menyn), sedan begav vi oss hem till mig.
Fick iordning jättemycket, inte allt för hemsk oreda nu; Ida var skitduktig.
Lite cider, öl, cigaretter, Desperate Housewifes och samtal.

Har haft en underbar dag med min älskade fästmö. Helt otroligt vilken tur jag har.

Imorgon är det som sagt var födelsedag och jag vet ännu inte vad jag ska göra. Kanske köper lite kakor och bjuder på Torpet. Ah...

Har pratat med Tobias mamma på msn ikväll och så snart som möjligt så kommer de och hämtar hans saker. Hoppas bara de inte blir chockade över hur mycket det är.
Jag har ett stort behov av att bli omtyckt av alla och jag är orolig att jag kanske verkar lite besvärlig i hennes ögon.
Ska nog ta ner gardinerna hans imorgon, hur fina de än är.

Sirius - the love of my life- har somnat här mellan skärmen och tangentbordet.
Jag är trött. Sovit få timmar inatt, fått mycket gjort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Brands, blogs and business buzz
CAMBRIDGE, Massachusetts Michael Marx loves Barq's root beer. He frequently wears a Barq's T-shirt. He brings Barq's root beer to parties.
http://www.realestate5.com