måndag, oktober 24, 2005

caught in the www, stuck in something strange

hmm... verkar som att jag har lyckats få ihop datorn och internet själv, men det gick så lätt att jag fortfarande efter 10 minuter frågar mig själv vad som inte stämmer.
Kanske att ingen är online på msn?

Nu har jag ju då flyttat.

Tungt, men jag tog långt ifrån det tyngsta lasset.

Börjar få ordning och reda här, men det har varit problematiskt eftersom Tobias lämnat kvar så mycket saker. Han har visserligen många skitfina och praktiska saker, men jag vill ju känna att det är jag som bor här, inte någon annan. Det ska vara min lägenhet, min stil.

Har fått lite pengar idag. kändes bra. Köpte mig en skitfin halsduk för 50:- på Indiska. Den är typ 2 meter lång!

Imorgon ska jag på samtal och på kvällen kommer Ida. På onsdag är det ju födelsedag, känns dock varken bra eller dåligt. Kan inte direkt bjuda hit folk på tårta och så i den här röran, och så har jag aldrig varit så förtjust i uppvaktning.

Jag har ju dessutom redan fått så mycket av speciellt 3 personer som förgyllde min flytt, så...

Inga kommentarer: