fredag, oktober 21, 2005

flyttar inte till Norge men kanske till en annan tid

Imorgon blir det flytt, tackar på förhand till all hjälp.
Om kanske en månad börjar jag på Kom-projektet, får se vad det blir för ämnen. Är sugen på yoga, skrivarkurs och akvarell, får se vad det blir mer.

Tobias har nu flyttat till Norge, känns trist och så men jag tror att han kommer att ha skitkul

Är trött efter att ha sovit så dåligt i några veckor, men inatt sov jag riktigt djupt bortsett från andningssvårigheter. Får se om jag kontaktar läkare till veckan.
Kan vara biverkningar efter sömntabletterna jag tar ibland. Eller kanske rökningen?

Jag älskar Sirius.

SENARE

Öl ikväll med trevligt sällskap, lite poker, sanning eller konka och funderingar på hur allt ska gå ihop till slut; flytt, ekonomi, Kom, sjukdom, framgång och lättnaden.

Inga kommentarer: