måndag, juli 09, 2012

Paus

I lördags kom Jens, Josse och småtjejerna över på middag. Efter nattning av barn fortsatte vi kvällen hos dom, och gick hem när det började regna på Es vagn.

Elliott har sovit lite halvtaskigt senaste veckorna; visade sig vara tandsprickning igen, och förkylning då.
Själv har jag sovit ännu sämre, framförallt i natt, pga av mina brännande fötter som verkar återkomma varje sommar.
Lägger upp lite bilder på vår coole kille, som trots just tandsprickning och förkylning, har varit på strålande humör senaste dagarna.


Efter det här inlägget blir det troligtvis bloggpaus för första gången på nästan 7 år.
Känner mig inte direkt motiverad till att här skriva om sånt jag skulle kunna lämna till 5-årsdagsboken, när responsen är så liten. Mamma och syster har gjort ett tappert försök till att hålla igång kommentarsflödet, men det vore ju roligt om alla andra läsare också ville ge sig till känna nån gång.

Så, vi får se om jag återkommer :)




5 kommentarer:

Mamma sa...

Jag förstår hur du känner det och p.g.a samma problem så ligger min blogg i träda f.n.
Hoppas att det inte tar lika lång tid för dig som för mig att återuppta ditt om du bestämmer dig för att ta en paus.

Vilken cool kille på bilderna. <3

Har du försökt att ligga med benen högt när du sover?
Dricka mera vatten kan också hjälpa.

Anne sa...

Jag förstår att du vill ha mer respons av de som följer din blogg. Själv tycker jag att det är roligt att läsa om dig och dina nära och kära .

Pippi sa...

Nämen! Jag tittar ju in varje dag i hopp om att det ska stå något nytt. Jag är inte världsbäst på att kommentera men jag njuter av dina inlägg.

Unknown sa...

Vad tråkigt att du ska pausa!! :(
Jag kollar in på bloggen varje dag och blir så glad då du uppdaterat...
Jag vet att jag är sämst på att kommentera...

Mamma sa...

Det blev ju en väldigt lång paus det här. ;)