torsdag, augusti 05, 2010

Rhodos

Ser ut som att vi tar oss en vecka på Rhodos i slutet av september, om allt går som det ska. Har frågat runt bland några vänner och hoppas på lite sällskap. Vad tror ni om detta?

***
Imorgon börjar jag till slut om att jobba. Känns som att jag varit borta en evighet, trots att det bara är 2,5 vecka.
Till råga på allt så har jag i några dagar kännt mig sjuk, med en svullnad i halsen och en huvudvärk som aldrig ger med sig utan som idag spränger mer än någonsin.
Ingen feber dock, som vanligt. Måste kolla upp vad jag har för temp i vanliga fall eftersom jag sällan kommer över 37 hur sjuk jag än känner mig.

Men men, jag måste vilket som försöka ta mig till jobbet imorgon - jag vill faktiskt ogärna sjukanmäla mig.

1 kommentar:

Apollo sa...

Vad kul att du hittat till härliga Rhodos! Rhodos är en pärla med både fina stränder, sevärdheter och god mat. Passa på att äta på någon av de många mysiga restaurangerna inne i Rhodos stads gamla kvarter. Önskar dig en trevlig resa och krya på dig!
Med vänlig hälsning Sara - Apollo Resor - Säljare