tisdag, november 17, 2009

slapp

Har blivit mycket jobb på sistone. En hel del korta dagar, några på bara 3 timmar, men man kan bli trött för det. Hänger ju så mycket på vilka man jobbar med - en del suger helt enkelt musten ur en, och jag förvandlas själv till en klagande och bitter, trött tråkmåns.
Idag är jag i alla fall ledig. Såg att de hade ringt från jobbet på morgonkvisten, men jag hade ändå sagt nej till att hoppa in extra idag då det skulle ha resulterat i en 11-dagars arbetsvecka - imorgon fortsätter jag fram t o m söndag.
 Men då får jag i alla fall äntligen chansen att gå på den efterlängtade daten med Anton - vi missar visserligen premiären av New Moon, men direkt efter jobbet på söndag så får vi se den!


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lätt att man blir för snäll och tackar ja till det mesta i jobbväg när man vickar. Jag är glad att du har börjat att säga ifrån. Det är ju viktigt att du och Anton också får tid tillsammans.

/Kram mamma