söndag, november 22, 2009

jul?

Jobbar, jobbar, jobbar. Nu har jag dock bara kvar idag till 17 och kanske 3 timmar imorgon så är jag sedan ledig en längre tid (om inte någon blir sjuk).
Kanske kan jag då äntligen ta mig an julen - har ju inte ens hunnit spela julmusiken som i vanliga fall brukar lyssnas på redan i augusti-september. Vill sätta upp några stjärnor och stakar innan nästa söndag och måste även börja kolla runt efter julklappar.
Nu verkar iaf schemat inför julen vara klart snart och jag kommer att jobba delad tur till 22 på julafton och 8-12 på juldagen. Ser ut att bli samma tider under nyårshelgen. Känns ändå bra, framförallt med tanke på de jag får jobba julaftonskväll med och att jag säkert får tid att träffa familjen nån annan dag.

***
Lördagen den 5e december hade jag tänkt ha tjejfest här hemma. En ordentlig sådan, förhoppningsvis lite större än de tidigare. Tror du att du och dina vänninor skulle vilja komma, och får? ;) Hör av dig - jag vill säkert ha hit er!

***
Ikväll blir det äntligen New Moon, som i fredags slog rekord med flest antal sålda biljetter på en dag.

Inga kommentarer: