fredag, februari 29, 2008

bloggande

Vilken fruktansvärt dålig bloggare jag är. Insåg det just när jag läst en gammal bekant/väns blogg. Nog för att hon är världens sötaste och raraste i verkligheten också, men bloggen var verkligen härlig att läsa...

Ledig i helgen egentligen men då det krisat sig med lediga springvickare så kommer jag att jobba 18-21 på söndag (kval. övertid;)
Idag har jag iallafall hunnit bli bortskämd av Anton efter att ha kommit hem från jobbet. Slängde mig i sängen och sov i 1,5 timme, sedan sa Anton åt mig att göra mig en mjölkdrink och skickade in mig i duschen (inte för att han tyckte att jag var skitig :P) medan han gjorde en god middag och stökade undan efteråt. Han kan verkligen när han vill ;)

Nu slappar jag i väntan på lite kortspelssällskap av Jeffe... Ikväll ska jag ta henne i SkipBo!
Sist fick jag dyngpisk i alla kortspel och förväntade mig nästan ett frieri när jag kom hem eftersom jag haft så otur i spel.
Friade för övrigt till Anton idag på skottårsdagen... Han sa "nån gång i framtiden"...
:)

Inga kommentarer: