tisdag, februari 05, 2008

ajsing bajsing

En tung helg med arbete kombinerat med 30-års fest. Skulle ha åkt hem tidigt på lördagen för att vara pigg dagen därpå, men så blev det ett frieri och jag grät nog mest av alla; stannade lite väl sent efter det och mådde lite sämre dagen därpå.

Idag är jag ledig och gör därför som jag alltid gör på lediga vardagar; ingenting :P Skönt att få sova ut igen då jag i helgen fick lite sömn.
Då det är Fettisdag så ska jag och Bosse och handla semlor mm efter att han slutat jobba för dagen och sedan blir det att rå om varandra. Avskyr att jobba helg just för att vi knappt hinner ses. Men ikväll blir det nog film, semlor och lite värme.

Har nya glasögon och till slut fått "lämpeln". Nu blir det att kolla upp en 3 timmars kurs som både jag och Anton kan gå på och sen får vi se. No rush.
Och klippning på måndag; då blir det även att fira 2 år :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett försenat GRATTIS till 2-årsdagen! :)

Kram mamma