tisdag, december 18, 2007

stormsteg och föreläsningen

Vi närmar oss julen med stormsteg och jag hinner just så pass med.
I helgen var vi på inflyttningsfest hos Hilda och lördagen använde vi oss av till att göra julgodis.
Igår var det jobb igen. Och igen och igen och igen...
Jobbar nu mån-tors, ledig fredag, sedan lör-tis.
Ska nog gå alldeles utmärkt även om det känns trist att jobba dagarna innan julafton; är ju van vid att alltid ha julmys dan före dopparedan och nu kommer jag istället att jobba delad tur.

Nää, ursh; nu börjar jag bli less på mitt eget julgnäll! Det löser sig ju :P

Idag jobbade jag iallafall bara halvdag och skyndade mig sedan ner till Balderskolan för att tala i den där vuxenklassen. Jag var betydligt mer nervös innan den här gången men kände mig trots detta mer avslappnad under föreläsningens gång.
Dock använde jag mig inte heller den här gången av min lilla fusklapp; den som kanske skulle ha kunnat hjälpa mig att hålla tråden lite bättre. Men jag var uppskattad ändå :)

Anton jobbar över och jag ska gå och sova ett tag.

Tjing tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad du är modig!
Förstår du hur stark du är som kan stå rätt upp o ner inför främmande människor och berätta om det du varit med om!

Jag är såååå stolt över dig!!!!
Kram i massor från stora syster!