lördag, oktober 20, 2007

prommisarna

Efter att ha skaffat mig en stegräknare så har jag börjat gå; något jag alltid har avskytt. Jag har alltid tänkt som så; varför gå när det går mycket fortare att cykla?
Meeen... Nu förstår jag njutningen :)
Med musik i öronen och ett raskt tempo så har jag t o m lyckats överanstränga kroppen en dag, när jag först gick till jobbet, senare till mamma och sen in till stan igen på kvällen efter att ha missat sista bussen.
Med överrörliga knän så kändes det såklart, speciellt med tanke på att jag inte är van vid att promenera överhuvudtaget.
Sedan har det blivit en längre skogspromenad med Linda och Dana, lite promenader till och från jobbet mm; och jag älskar det!
Passar bra nu dessutom när snön och halkan snart kommer och jag inte direkt jublar över att få cykla fram och tillbaka till jobbet...

Länge leve gång ! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja! Heja! :)

Kram mamma