tisdag, augusti 14, 2007

Uppsala!

Arbetsveckan börjar närma sitt slut, för imorgon är jag ledig 2 dagar i rad för första gången på 2,5 veckor! Skulle egentligen ha varit ledig igår redan, en dag, men så bröt jag mitt eget givna löfte att som mest jobba 6 dagar i rad och är nu inne på min 7:e
Kändes lättare att ta på sig det när jag redan jobbat 5.
Annars så vet jag inte. Försöker vara hård med mig själv att inte ta på mig för mycket. Jag skulle aldrig i mitt liv få för mig att arbeta 12 dagar i sträck som en av vikarierna på jobbet nu gör.
För vips! så har man förlorat lite av sig själv. Spelar ingen roll om det är korta pass - att arbeta med äldre och månniskor överhuvudtaget är otroligt påfrestande mentalt, om än mestadels positivt, men vissa dagar behöver man en paus från allt vad jobb heter.

Nåväl. Pratade iallafall med Ida igår. Hon hade en otroligt spännande och rolig fråga till mig; om hon i samband med min födelsedag kan få bjuda ner mig till Uppsala i present! :D
Så nu ska vi bara komma fram till när det passar som bäst även om jag själv inte har något inplanerat redan nu, bortsett från just detta :)

För övrigt så har jag och Anton nu fastnat för ett grymt underhållande GameCube-spel, Beyond Good and Evil.
Vi har lånat det av Kängan och synd är det att det tydligen ska vara lite för kort.

Nu måste jag bege mig mot jobbet, tjing!

Inga kommentarer: