lördag, augusti 04, 2007

greece

Sitter på jobbet. En lördag. Jobbar även imorgon, samt nästa lördag och söndag. Och där nästa fredag kväll och lördag förmiddag. Men men... Bra betalt blir det ju i slutändan.

Kan behövas nu när jag börjar förstå vidden av att åka till Grekland, rädslorna. Som det här med pengar... Måste lära mig att hantera euro t ex så att jag inte blir helt grundlurad. Och solen sen då. Eftersom jag aldrig haft lätt för att varken bränna mig eller bli riktigt brun så har jag inte haft nåt intresse av solskyddsfaktor.
Nu kanske man borde skaffa sig en lite "starkare" för den varma solen.

Jösses. Börjar få lite resefeber. Beror nog mest på att jag aldrig varit utanför norden. Hur kommer Medelhavet att upplevas för en som har problem med att bada i Boviken?Hur är det med hajar och alla fiskar? Tänk om jag tappar bort något?

Känns dock otroligt betryggande att det är en liten fiskeby vi ska till och inte en större stad där så mycket kan hända. Och så har jag ju Anton och vännerna med mig.

Men men, det här är ju flera veckor framåt. Närmare 2,5....

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv en lista på allt du tar med dig och fyll på med det ni sedan köper på stället. När ni åker hem så prickar ni bara av allt. Busenkelt!
Jag har en tub solskyddfaktor 40. Kan den räcka till dig tro? :)

Kram