onsdag, februari 07, 2007

slut...

Så, efter 2 dagars inskolning är jag nu inofficiellt död.
Som sagt var, jag är inte van vid att jobba 7-16, och i denna kyla dessutom!

Nu måste jag göra ett arbete till imorgon. Tänkte ju egentligen vara hemma eftersom det meningen att jag och familjen Asplund skulle bege oss till Alimaks stuga över helgen för lite vinteraktiviteter, men mamma Anna har drabbats av vinterkräksjukan :(

Nåväl, då har jag iallafall prov på fredag, nåt jag inte alls planerat. Dessutom får jag och boo chansen att fira vårt gångna år på söndag :) genom att gå ut och äta en bit mat; kanske även en bio?

Nästa vecka avslutar jag de 3 kurser jag läst i några veckor nu, samt att jag går min sista inskolningsdag och börjar jobba officiellt på fredag eftermiddag :)

Inga kommentarer: