fredag, februari 02, 2007

akuten!

Varit en stressig vecka, nu är jag trött och gruvar mig redan inför nästa vecka... Några arbeten som ska göras plus att jag måste skolka från ett prov eftersom vi åker iväg till Alimaks stuga i Bräskafors nästa helg, hela familjen Asplund. Har lite dåligt samvete, men men... Så länge jag får godkänt i kursen så är jag nöjd; resan har varit planerad sedan innan jag ens kom in på utbildningen och vi får inte ta ut ledighet, så vad gör man...

För övrigt fick jag veta nåt jätteroligt idag; att jag under min praktik innan sommaren ska få vara på akuten! Guuud så spännande :D Tydligen var jag ute i väldigt bra tid med att fråga om praktikplats och fick därför precis vad jag önskat mig...
Har man riktigt tur kanske man får sommarjobb där oxå, annars har jag ju alltid hemtjänsten där jag börjar inskolas till veckan.

Som sagt var, mycket nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så med andra ord ska man av hålla sig borta från akuten i sommar *ler* (skämtar bara!) Kul att skolan verkar gå bra