onsdag, januari 09, 2013

Goa unge!

Under julveckorna har jag jobbat de flesta dagar o prinsen har varit hemma med Anton, men igår var det dagis-dags igen.
Det hade tydligen gått superbra, framförallt med tanke på lovet på 2,5 vecka samt att han bara sovit 6,5 timmar under natten.
Jag märker även att Elliott njuter av att ha mig för sig själv lite mer. I veckan jobbar jag lite och vi har fått rå om varann.

Såååå gosig, pussig och kramig har han varit! Knappt nåt gnäll, bitmärken eller skallningar, som annars brukar vara det mamman får smaka på.

Imorgon traskar vi till Tina o Harry som vi inte träffat på länge. Sen blir det jobb på kvällen, och förhoppningsvis går jag efter det på 3dagars ledighet. Dvs om jag inte åker på magsjukan som går bland mina kollegor.
Håll tummarna!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

Pia sa...

Vilka härliga bilder :)

Kanske vi kan ses någon dag? Har som sagt en tröja till lilleman klar som jag är nyfiken på om han kan ha. Ante säger att han tror att den är för liten men det tror inte jag :)

Jag håller tummarna så hårt jag kan och hoppas att ni inte smittas!

Mormor sa...

Charmknutte! :)