söndag, januari 20, 2013

Bulle i ugnen

Ja jag vet inte riktigt vad det är för folk som tittar in här nuförtiden, men för er som inte hunnit höra det av mig personligen så kan jag  nu meddela även här att vi har en ny bulle i ugnen.


Går in i vecka 13 imorgon, vilket innebär en säkrare period om man ska tro statistiken. 90% av alla missfall sker innan vecka 12s utgång, så i början av augusti ser det faktiskt ut som att familjen Meijer blir större.

Ännu kan jag dock inte känna nån riktig graviditetslycka, och jag gissar att den kommer att dröja några veckor. Jag vill se magen växa ordentligt och ett ultraljud som bekräftar att det faktiskt lever nån där inne.

Men ändå, visst är vi superglada :D


5 kommentarer:

Mamma sa...

Även om jag vetat så vill jag bara skriva här för att jag är så glad för detta och så roligt att Elliott får ett syskon!

Kram!

Pia sa...

Jag håller med mamma. Tänk att lilleman ska gå och bli storebror, hur häftigt som helst!! :D

Linda A sa...

Åååh! Vad kul för er! :D Grattis!!

Anonym sa...

My coder is trying to persuade me to move to .net from
PHP. I have always disliked the idea because of the costs.

But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a variety of websites
for about a year and am worried about switching to another platform.
I have heard very good things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts
into it? Any kind of help would be really appreciated!
Here is my blog great summer cottage

Unknown sa...

Hade tappat bort din blogg, men nu är den återfunnen! :-)
Så roliga nyheter att det bakas bulle igen, grattis! :-)