fredag, juli 29, 2011

Party party

Ikväll var jag och maken på bio för att se allra sista Harry Potter-filmen. Den var precis lika bra som jag förväntat mig och mer säger jag inte om detta eftersom det mest spännande ikväll var att jag för första gången lämnade Elliott i mer än 30 minuter (körde häromdagen till Ica för att hämta ut ett paket)
Mostern Pia och onkel Ante fick äran att ta hand om sötnöten under hela 3 timmar. Självklart gick det finemang både för son och mor och det var inte förrän på resan tillbaka (när det slog mig att jag snart skulle få träffa honom igen) som tårarna ville träda fram.

Frågan är ju dock om jag är sugen på att lämna bort honom igen till dessa partyprissar?  ;)

4 kommentarer:

mormor sa...

Haha...ingen fara...jag vet i alla fall att Elliott är nykterist. =)

Ida sa...

Då är ju eran bebis bara 1 dag yngre än Hugo! :) Hehe

Tack för tipset.. ska testas!

Pippi sa...

Det är klart du är! Du såg ju hur nöjd han var när du kom ;)

Ida sa...

HAHAAH vilken liten partygubbe ni har<3

tack förresten älskade vän för din kommentar.. jag blir också sentimental, det är så konstigt när man tänker på allt man hunnit med men samtidigt så är man liksom samma person..
en jättepuss. Älskar dig så mycket Anette<3<3<3