fredag, juli 08, 2011

Bästa vänner

Det har varit lite torka på blogg-fronten och internetanvändandet ett par dagar. Jag åkte tydligen på en mildare mjölkstockning efter att ha somnat liggammandes med klämt bröst. Ryggen har dessutom varit svårläkt; kanske pga av att alla smärtlindrande och antiinflammatoriska tabletter arbetade för att ta ner febern från mjölkstockningen.

Idag har jag dock känt mig som en ny människa, och den har spenderats på Solbacken för lite shopping med maken och kräftor framför den nya serien Falling Skies.



Jag har insett att vår sån är en skrikare när det är läggdags. Han vill helt enkelt inte sova hur trött han än är. Jag försöker dock vänja honom vid att Inte bli "vandrad" med, utan plockar helt enkelt upp honom när han blir riktigt ledsen i sängen och vaggar honom sakta i famnen. Att bara låta honom ligga har jag inte hjärta till...

Han har börjat le mer och mer de senaste dagarna och tycker att det är roligt att titta sig omkring. Och så har han skaffat sig ett par vänner :)

1 kommentar:

Moster Pia sa...

Hahaha!! Helt underbart!!