måndag, januari 11, 2010

vuxenliv?


Julen, nyårs och trettondagen är över och jag antar att det är dags att skriva här igen.
Min egen stackars dator har åkt på virus och försöker återhämta sig, men hon är sig inte lik.

Själv är jag hemma i 2 timmar för att sedan åka tillbaka till jobbet och arbeta kväll. Jaa, man kan ju fråga sig, vem kom på delade turer? Men med så många som vill jobba heltid hos oss så måste man ibland offra sig... ;)


***
Fick igår besök av min kära barndomsvän Johanna för första gången här i huset. Hon är en av 2 barndomsvänner som jag behållit kontakten med men ändå är det alltid långt mellan gångerna vi ses.
Hon väntar sitt första barn nu i maj - så spännande! Hon förlovade sig dessutom i augusti, och min andra barndomsvän, Laila, har även hon nyligen förlovat sig. Och om 4 veckor beräknas Jens och Josse bli föräldrar igen, därefter får Gustav och Johanna sin 3a och så blir det dags för Jocke o Hannas 1a. Till sommaren gifter sig Tim och Hilda och framemot hösten kanske det är Jens o Josses tur.

Jösses vad vi börjar bli gamla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses! Det är nog din mamma som börjar att känna sig gammal för en gångs skull. :) Men hur gammal jag än känner mig så är det bara roligt när jag ser hur ni alla verkar att ha det så bra. Jätteroligt! Jag blir rörd när jag tänker på dina vänner som ni tillsammans, trots det är långt mellan gångerna ni ses, har hållit kontakten med varandra.


/Kram mamma