fredag, juni 27, 2008

bak...

Inser just att jag inte vet när det kommer att hinnas med ett besök på stan för att hitta skor till bröllopet... Hmm. Trodde att jag hade mindre att oroa mig över... :P
Men nog löser det sig; jag har ju t o m funnit tid till att baka kakor till bröllopet också, om nu någon vill äta efter att ha fått smaka av den fantastiska tårtan (??!)... Men det är ju en kul syssla, att baka alltså. Somnade dock sent inatt efter att bekymrat ha funderat över hur jag ska få tårtorna på ställningen mm mm mm...

I helgen inträder Stadsfesten. Jobbar 7-15-17-21 imorgon så det blir iaf middag på stan och då jag är ledig på söndag så kanske det även blir ett festivalbesök på kvällen, om sällskap bjuds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet ju, att om du inte får upp tårtorna på ställningen så är jag övertygad om att de blir fina och goda på var sitt fat också. Ingen kommer att bli besviken för det.
En kaka slinker säkert också ner. Åtminstone i min mage. :)

Kram mamma

Anonym sa...

Jag vet inte vad jag ska säga....
Jag hoppas verkligen att du förstår hur otroligt tacksam jag är över att du tagit på dig att göra detta! Det betyder verkligen jätte, jätte mycket!!!

Puss o kram, banan ;-)
// Syster