torsdag, juni 26, 2014

Blä.

Suck. Har beklagat mig en hel del idag. Skrev ett långt inlägg om hur less jag är på mycket just nu, men raderade det för att det bara är att bita i det sura äpplet. Jag får vara tacksam och säga att jag älskar mina barn, att jag faktiskt inte är ensamstående på riktigt och att det en dag kommer att finnas egentid på riktigt.
Jag är bara så jädrans less på att bara vara en otillräcklig mamma  och hushållerska, och inte alls någon Anette längre.
Offerkoftan på ;)

                                



3 kommentarer:

mamma sa...


Mitt i allt det tråkiga så kommer du fram till en klok slutsats! Det säger mycket om dig och du...tack för i går...jag tycker det var riktigt mysigt på min dejt med er på Festivalen! Kram!

Pia sa...

Man får klaga, man MÅSTE få klaga.

Jag tycker du lämnar man och barn någon kväll här framöver och så tar du och jag en vinkväll tillsammans där vi kan beklaga oss för varandra :)

mamma sa...


Där kom min andra kloka dotter med kloka ord! Klaga bör man annars dör man och det brukar kännas lite bättre efteråt! :)